Accessibility Tools
CONCURS DE SELECȚIE A GRUPULUI ȚINTĂ ÎN CADRUL
PROIECTULUI DE MOBILITATE DE SCURTĂ DURATĂ
ERASMUS+ ÎN DOMENIUL FORMARE PROFESIONALĂ
KA122-VET - Short-term projects for mobility of learners and
staff in vocational education and training (KA122-VET)
PROIECTUL cu număr de referință
2024-1-RO01-KA122-VET000218569
„Stagii de practică în domeniul Electronică și Automatizări,
conform standardelor dezvoltării durabile”
Aprobat în cadrul Programului Erasmus+, KA122-VET
Formare profesionala (VET)
Echipa de proiect a Liceului Tehnologic „Aurel Vlaicu” anunță organizarea concursului pentru selecția grupului țintă de elevi în vederea participării la stagiul de pregătire practică cu durata de:
• 2 săptămâni în orașul Salonic, Grecia, în perioada: 11-24.05.2025 specializarea
Tehnician operator roboți industriali – clasa a XI-a (14 elevi)
Selecția elevilor se va face pe baza unui concurs care va consta în:
1.Analiza dosarului personal, care va conține:
a) Fișa tip de înscriere pentru selecție (formular care se ridică de la secretariat – Anexa 1).
b) CV de tip Europass, din care sa rezulte interesul pentru dezvoltarea personală și profesională, conform specializării pe care o urmează;
c) Scrisoare de intenție, în care se va motiva intenția de a participa la stagiul de instruire practică transnațională;
d) Acordul părinților în vederea participării la stagiul de instruire practică transnațională (formular care se ridică de la secretariat -Anexa 2)
e) Angajament de respectare a programului și a activităților prevăzute în proiect pe perioada stagiului (formular care se ridică de la secretariat – Anexa 3)
f) Recomandarea dirigintelui (care va preciza: calități, competențe, capacitate de relaționare și muncă în echipă - formular care se ridică de la secretariat- Anexa 4)
g) Adeverința eliberată de către serviciul secretariat, [adeverința Anexa 5 va fi eliberată și anexată la dosar de către secretariat] care va preciza:
• numărul de absențe nemotivate din anul școlar anterior;
• media la purtare obținută în anul școlar anterior;
• media aritmetică calculată între mediile anuale obținute la disciplinele de specialitate și
• media anuală obținută la limba engleză din anul școlar anterior (2023-2024);
h) Adeverință medicală eliberată de medicul de familie, care să confirme faptul că elevul este apt medical să participe la activități transnaționale de instruire practică;
2. Proba practică susținută la modulul de specialitate, corespunzător calificării.
3. Interviu, prin care se apreciază interesul elevului pentru participarea la stagiul de instruire practica si pentru dezvoltarea profesională și personală.
4. Test de comunicare în limba engleză (nivel minim acceptat A2, producere de mesaje orale).
Elevii interesați să participe la concursul de selecție pentru stagiile de instruire practică transnațională vor depune dosarul complet la secretariat până la data de 20.01.2025, ora 14,00. Interviul și proba practică de specialitate vor avea loc în perioada 22-23.01.2025, după un grafic care va fi afișat în data de 21.01.2025.
Menționăm că selecția elevilor se va realiza de către Comisia de Selecție a participanților pentru mobilități. În procesul de selecție se va avea în vedere respectarea principiilor: egalitatea de șanse, transparența decizională și evitarea conflictelor de interese.
NOTA! 10 locuri din cele 14 disponibile pentru realizarea grupului țintă vor fi alocate elevilor care au beneficiat în anul școlar anterior (2023-2024) sau beneficiază în anul școlar curent de burse de tip ‘Bursa socială/ locuiesc în mediul rural/ fac parte dintr-o categorie dezavantajată cultural, economic, social, geografic, educațional.
În formularul de recomandare completat de diriginte, acesta va specifica dacă elevul este/ a fost beneficiar al bursei sociale/ face parte dintr-o categorie dezavantajată cultural, economic, social, geografic, educațional.
Anunțul privind rezultatele selecției și notele obținute la fiecare probă va fi făcut public pe site-ul liceului și pe pagina de Facebook a acestuia. Rezultatele obținute de participanți vor fi afișate în ordinea descrescătoare a punctajelor obținute. Pe lângă cei 14 participanți, vor fi selectate și 3 rezerve.
Echipa de proiect Erasmus+ VET
Informaţii potrivit art. 33 din Legea nr. 153/2017
privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice
Lista funcţiilor şi a salariilor de bază ale angajaţilor - Colegiului Tehnic "Aurel Vlaicu" SEPTEMBRIE 2017 aici.
Lista funcţiilor şi a salariilor de bază ale angajaţilor - Colegiului Tehnic "Aurel Vlaicu" MARTIE 2018 aici.
Lista funcţiilor şi a salariilor de bază ale angajaţilor - Colegiului Tehnic "Aurel Vlaicu" SEPTEMBRIE 2018 aici.
Lista funcţiilor şi a salariilor de bază ale angajaţilor - Liceul Tehnologic "Aurel Vlaicu" MARTIE 2019 aici.
Lista funcţiilor şi a salariilor de bază ale angajaţilor - Liceul Tehnologic "Aurel Vlaicu" SEPTEMBRIE 2019 aici.
Lista funcţiilor şi a salariilor de bază ale angajaţilor - Liceul Tehnologic "Aurel Vlaicu" SEPTEMBRIE 2020 aici.
Lista funcţiilor şi a salariilor de bază ale angajaţilor - Liceul Tehnologic "Aurel Vlaicu" MARTIE 2021 aici.
Lista funcţiilor şi a salariilor de bază ale angajaţilor - Liceul Tehnologic "Aurel Vlaicu" SEPTEMBRIE 2021 aici.
Lista funcţiilor şi a salariilor de bază ale angajaţilor - Liceul Tehnologic "Aurel Vlaicu" MARTIE 2022 aici.
Raport de activitate compartiment contabilitate an 2018
Lista funcţiilor şi a salariilor de bază ale angajaţilor - Liceul Tehnologic "Aurel Vlaicu" SEPTEMBRIE 2022 aici.
Lista funcţiilor şi a salariilor de bază ale angajaţilor - Liceul Tehnologic "Aurel Vlaicu" MARTIE 2023 aici.
Lista funcţiilor şi a salariilor de bază ale angajaţilor - Liceul Tehnologic "Aurel Vlaicu" SEPTEMBRIE 2023 aici.
Lista funcţiilor şi a salariilor de bază ale angajaţilor - Liceul Tehnologic "Aurel Vlaicu" MARTIE 2024 aici.
Lista funcţiilor şi a salariilor de bază ale angajaţilor - Liceul Tehnologic "Aurel Vlaicu" SEPTEMBRIE 2024 aici.
Lista funcţiilor şi a salariilor de bază ale angajaţilor - Liceul Tehnologic "Aurel Vlaicu" MARTIE 2025 aici.
STATUTUL CONSILIULUI ŞCOLAR AL ELEVILOR
Dispoziţii generale
În fiecare unitate de învăţământ de stat şi particular, se constituie Consiliul Şcolar al Elevilor (CSE) format din liderii elevilor de la fiecare clasă, aleşi în mod democratic.
CSE este o organizaţie a elevilor din sistemul de învăţământ preuniversitar care vine în sprijinul elevilor unităţii de învăţământ pe care o reprezintă.
Calitatea de membru al CSE se dobândeşte prin vot democratic în cadrul fiecărei clase. Fiecare membru al CSE reprezintă nu doar interesele clasei din care provine, ci interesele tuturor elevilor din şcoală.
CSE îşi desemnează reprezentantul, elev în clasele IX – XII/XIII sau din învăţământul postliceal, pentru a participa ca membru de drept la şedinţele Consiliului de Administraţie al unităţii cu drept de contrasemnare în probleme care îi privesc pe elevi.
Strategia constituirii CSE
La începutul anului şcolar, consilierul educativ din fiecare unitate de învăţământ va asigura suportul informativ diriginţilor cu privire la procesul de desfăşurare a alegerilor reprezentaţilor claselor (V-XII/XIII).
Procedura alegerilor pentru biroul executiv C. Ş. E. :
Şedinţele CSE sunt conduse de către preşedinte iar în lipsa acestuia, de către vicepreşedinte. Aceştia pot fi asistaţi de către consilierul educativ, la iniţiativa CSE.
Şedinţa se suspendă dacă nu sunt prezenţi jumătate plus unu dintre membrii CSE
Dacă reprezentantul unei clase nu poate participa la o şedinţă, acesta este înlocuit de un alt coleg delegat de clasa respectivă.
Dacă locul unui membru al CSE devine vacant, se fac din nou alegeri în clasa din care acesta provine.
Pentru a păstra evidenţa activităţii CSE din şcoală se alcătuieşte Mapa Consiliului Şcolar al Elevilor. Aceasta conţine:
Întrunirile se desfăşoară în mod regulat, conform unui grafic afisat in unitatea de învăţământ.
CSE funcţionează pe baza unui Regulament propriu elaborat de CJE/CME şi adaptat la specificul şi nevoile şcolii, anexă la Regulamentul intern al unităţii de învăţământ . CSE se poate întruni, la nevoie, în şedinţe extraordinare, şi în afara graficului.. Agenda întâlnirilor se realizează pe baza sugestiilor venite din partea elevilor, prin intermediul reprezentanţilor lor.
Şedinţele pot avea loc în pauze sau după orele de curs.
CSE îşi desfăşoară activitatea într-un spaţiu special amenajat în incinta instituţiei de învăţământ, care va pune la dispoziţia CSE logistica necesară desfăşurării activităţii acestuia.
Ce reprezinta S.N.A.C.?
S.N.A.C.-Strategia Naţională de Acţiune Comunitară-este un program educaţional care uneşte liceele cu şcolile speciale/centre de plasament.
Scopul?
Cu scopul de a interacţiona, integra şi include persoanele cu cerinţe speciale.
Comisia S.N.A.C.
Coordonator: prof. Zubaşcu Raluca - Anamaria |
Echipa de implementare proiecte: Prof.Ciupercă Silviana-director Prof. Rusu Mariana Prof. Tudorancea Anişoara Prof. Varlan Oana |
Decizie numire coordonator SNAC
Elevi implicaţi în proiect: clasele 9 - 12
SCOPUL PROIECTULUI
Scopul este sprijinirea şi promovarea integrării în comunitate a copiilor cu dizabilităţi printr-un proces de normalizare a vieţii acestora. Promovarea unui nou tip de comportament la nivelul comunităţii, care încurajează implicarea, voluntariatul şi spiritul de echipă.
OBIECTIVELE PROIECTULUI
v Dezvoltarea capacităţilor de comunicare, socializare şi ameliorare a comportamentului;
v Formarea atitudinii de acceptare a copiilor cu CES în comunitate;
v Cultivarea capacităţilor şi aptitudinilor pentru munca în echipă;
v Învăţarea, formarea şi dezvolatarea comportamentelor sociale şi adaptarea la viaţa cotidiană din comunitate;
v Implicarea elevilor şi a cadrelor didactice în activităţi concrete de voluntariat, care să pună în evidenţă creativitatea acestora;
v Educarea participării, implicării şi responsabilizării la nivelul comunităţii locale.
-parteneri: Şcoala Gimnazială Specială "C-tin Pufan" Galaţi
Pagina 2 din 5
Selectați limba dvs
Total Votes: | |
First Vote: | |
Last Vote: |