Accessibility Tools

Proiect Erasmus+ „Stagii de practică în domeniul Electronică și Automatizări, conform standardelor dezvoltării durabile”

CONCURS DE SELECȚIE A GRUPULUI ȚINTĂ ÎN CADRUL
PROIECTULUI DE MOBILITATE DE SCURTĂ DURATĂ
ERASMUS+ ÎN DOMENIUL FORMARE PROFESIONALĂ

KA122-VET - Short-term projects for mobility of learners and
staff in vocational education and training (KA122-VET)

PROIECTUL cu număr de referință
2024-1-RO01-KA122-VET000218569
„Stagii de practică în domeniul Electronică și Automatizări,
conform standardelor dezvoltării durabile”
Aprobat în cadrul Programului Erasmus+, KA122-VET
Formare profesionala (VET)

Echipa de proiect a Liceului Tehnologic „Aurel Vlaicu” anunță organizarea concursului pentru selecția grupului țintă de elevi în vederea participării la stagiul de pregătire practică cu durata de:
• 2 săptămâni în orașul Salonic, Grecia, în perioada: 11-24.05.2025 specializarea
Tehnician operator roboți industriali – clasa a XI-a (14 elevi)


Selecția elevilor se va face pe baza unui concurs care va consta în:

1.Analiza dosarului personal, care va conține:
a) Fișa tip de înscriere pentru selecție (formular care se ridică de la secretariat – Anexa 1).
b) CV de tip Europass, din care sa rezulte interesul pentru dezvoltarea personală și profesională, conform specializării pe care o urmează;
c) Scrisoare de intenție, în care se va motiva intenția de a participa la stagiul de instruire practică transnațională;
d) Acordul părinților în vederea participării la stagiul de instruire practică transnațională (formular care se ridică de la secretariat -Anexa 2)
e) Angajament de respectare a programului și a activităților prevăzute în proiect pe perioada stagiului (formular care se ridică de la secretariat – Anexa 3)
f) Recomandarea dirigintelui (care va preciza: calități, competențe, capacitate de relaționare și muncă în echipă - formular care se ridică de la secretariat- Anexa 4)
g) Adeverința eliberată de către serviciul secretariat, [adeverința Anexa 5 va fi eliberată și anexată la dosar de către secretariat] care va preciza:
• numărul de absențe nemotivate din anul școlar anterior;
• media la purtare obținută în anul școlar anterior;
• media aritmetică calculată între mediile anuale obținute la disciplinele de specialitate și
• media anuală obținută la limba engleză din anul școlar anterior (2023-2024);
h) Adeverință medicală eliberată de medicul de familie, care să confirme faptul că elevul este apt medical să participe la activități transnaționale de instruire practică;

2. Proba practică susținută la modulul de specialitate, corespunzător calificării.
3. Interviu, prin care se apreciază interesul elevului pentru participarea la stagiul de instruire practica si pentru dezvoltarea profesională și personală.
4. Test de comunicare în limba engleză (nivel minim acceptat A2, producere de mesaje orale).

Elevii interesați să participe la concursul de selecție pentru stagiile de instruire practică transnațională vor depune dosarul complet la secretariat până la data de 20.01.2025, ora 14,00. Interviul și proba practică de specialitate vor avea loc în perioada 22-23.01.2025, după un grafic care va fi afișat în data de 21.01.2025.
Menționăm că selecția elevilor se va realiza de către Comisia de Selecție a participanților pentru mobilități. În procesul de selecție se va avea în vedere respectarea principiilor: egalitatea de șanse, transparența decizională și evitarea conflictelor de interese.
NOTA! 10 locuri din cele 14 disponibile pentru realizarea grupului țintă vor fi alocate elevilor care au beneficiat în anul școlar anterior (2023-2024) sau beneficiază în anul școlar curent de burse de tip ‘Bursa socială/ locuiesc în mediul rural/ fac parte dintr-o categorie dezavantajată cultural, economic, social, geografic, educațional.
În formularul de recomandare completat de diriginte, acesta va specifica dacă elevul este/ a fost beneficiar al bursei sociale/ face parte dintr-o categorie dezavantajată cultural, economic, social, geografic, educațional.
Anunțul privind rezultatele selecției și notele obținute la fiecare probă va fi făcut public pe site-ul liceului și pe pagina de Facebook a acestuia. Rezultatele obținute de participanți vor fi afișate în ordinea descrescătoare a punctajelor obținute. Pe lângă cei 14 participanți, vor fi selectate și 3 rezerve.
Echipa de proiect Erasmus+ VET

  • Accesări: 389

Transparenţa salarială

Informaţii potrivit art. 33 din Legea nr. 153/2017

privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice

 

Lista funcţiilor şi a salariilor de bază ale angajaţilor - Colegiului Tehnic "Aurel Vlaicu" SEPTEMBRIE 2017 aici.

Lista funcţiilor şi a salariilor de bază ale angajaţilor - Colegiului Tehnic "Aurel Vlaicu" MARTIE 2018 aici.

Lista funcţiilor şi a salariilor de bază ale angajaţilor - Colegiului Tehnic "Aurel Vlaicu" SEPTEMBRIE 2018 aici.

Lista funcţiilor şi a salariilor de bază ale angajaţilor - Liceul Tehnologic "Aurel Vlaicu" MARTIE     2019 aici.

Lista funcţiilor şi a salariilor de bază ale angajaţilor -  Liceul Tehnologic "Aurel Vlaicu" SEPTEMBRIE     2019 aici.

Lista funcţiilor şi a salariilor de bază ale angajaţilor -  Liceul Tehnologic "Aurel Vlaicu" SEPTEMBRIE     2020 aici.

Lista funcţiilor şi a salariilor de bază ale angajaţilor  - Liceul Tehnologic "Aurel Vlaicu" MARTIE 2021 aici.

Lista funcţiilor şi a salariilor de bază ale angajaţilor -  Liceul Tehnologic "Aurel Vlaicu" SEPTEMBRIE 2021 aici.

Lista funcţiilor şi a salariilor de bază ale angajaţilor -  Liceul Tehnologic "Aurel Vlaicu" MARTIE 2022 aici.

Raport de activitate compartiment contabilitate an 2018

Lista funcţiilor şi a salariilor de bază ale angajaţilor -  Liceul Tehnologic "Aurel Vlaicu" SEPTEMBRIE 2022 aici.

Lista funcţiilor şi a salariilor de bază ale angajaţilor -  Liceul Tehnologic "Aurel Vlaicu" MARTIE 2023 aici.

Lista funcţiilor şi a salariilor de bază ale angajaţilor -  Liceul Tehnologic "Aurel Vlaicu" SEPTEMBRIE 2023 aici.

Lista funcţiilor şi a salariilor de bază ale angajaţilor -  Liceul Tehnologic "Aurel Vlaicu" MARTIE 2024 aici.

Lista funcţiilor şi a salariilor de bază ale angajaţilor -  Liceul Tehnologic "Aurel Vlaicu" SEPTEMBRIE 2024 aici.

Lista funcţiilor şi a salariilor de bază ale angajaţilor -  Liceul Tehnologic "Aurel Vlaicu" MARTIE 2025 aici.

 

  • Accesări: 408

Tehnotek

 

Vizualizaţi conţinutul revistei tehnice

 Tehnotek nr. 1

 Tehnotek nr. 2

 Tehnotek nr. 3

 Tehnotek nr. 4

 Tehnotek nr. 5

 Tehnotek nr. 6

  • Accesări: 345

Statutul Consiliului elevilor

STATUTUL CONSILIULUI ŞCOLAR AL ELEVILOR 

 Dispoziţii generale

În fiecare unitate de învăţământ de stat şi particular, se constituie Consiliul Şcolar al Elevilor (CSE) format din liderii elevilor de la fiecare clasă, aleşi în mod democratic.

CSE este o organizaţie a elevilor din sistemul de învăţământ preuniversitar care vine în sprijinul elevilor unităţii de învăţământ pe care o reprezintă.

Calitatea de membru al CSE se dobândeşte prin vot democratic în cadrul fiecărei clase. Fiecare membru al CSE reprezintă nu doar interesele clasei din care provine, ci interesele tuturor elevilor din şcoală.

 CSE îşi desemnează reprezentantul, elev în clasele IX – XII/XIII sau din învăţământul postliceal, pentru a participa ca membru de drept la şedinţele Consiliului de Administraţie al unităţii cu drept de contrasemnare în probleme care îi privesc pe elevi.

 Strategia constituirii CSE

 La începutul anului şcolar, consilierul educativ din fiecare unitate de învăţământ va asigura suportul informativ diriginţilor cu privire la procesul de desfăşurare a alegerilor reprezentaţilor claselor (V-XII/XIII).

Procedura alegerilor pentru biroul executiv C. Ş. E. :

  • Se aleg reprezentanţii claselor la începutul anului şcolar (20 sept.-11 oct.)
  • Preşedintele CSE este ales prin vot direct şi secret de către toţi elevii unităţii de învăţământ. In funcţie de numărul de elevi din unitatea de învăţământ pot fi aleşi unul sau doi vicepreşedinţi (pana la 500 de elevi un vicepreşedinte, intre 500 si 800 de elevi 2 vicepreşedinţi, si peste 800 de elevi 3 vicepreşedinţi). Vicepreşedintele/ţii vor fi aleşi ca urmare a obţinerii locurilor doi/trei la alegeri.
  • Secretarul este ales prin vot de către membrii CSE
  • Consilierul educativ anunţă calendarul alegerilor , la nivel de unitate de învăţământ (termenul limită pentru depunerea dosarelor de candidatură , validarea dosarelor , perioada alegerile propriu-zise ) .
  • Candidaturile se depun pe baza unui dosar de candidatură ce trebuie să conţină: Curriculum Vitae al candidatului (în format Europass), plan de activităţi pentru C. Ş. E. pe anul şcolar respectiv, scrisoare de motivaţie şi acordul părintelui (pentru validare trebuie să conţină toate aceste documente) şi vor fi centralizate şi validate la nivel naţional.
  • Campania electorala propriu – zisă, poate dura pana in ziua premergătoare alegerilor ( se elaborează şi se distribuie afişe, fluturaşi şi alte materiale specifice campaniei) care se va finaliza cu susţinerea candidaturii în faţa întregului colectiv al elevilor din unitatea de învăţământ. Unitatea de învăţământ va pune la dispoziţie resursele necesare organizării alegerilor .
  • În cadrul fiecărei scoli se vor organiza dezbateri, fiecare candidat va avea un timp special alocat pentru a-şi prezenta programul de candidatură (prin discurs, prezentare Power Point, filmuleţ de prezentare etc.), restul timpului fiind alocat pentru întrebări din public
  • Alegerile propriu-zise vor fi organizate de către o comisie formată din directorul şcolii/directorul adjunct, consilierul educativ/ profesor psiholog, secretar, foşti membrii ai Consiliului care nu mai participă la alegeri
  • Comisiei îi vor fi puse la dispoziţie tabelele nominale cu elevii din unitatea de învăţământ. Buletinul de vot va fi acordat sub semnătură
  • La alegeri trebuie sa participa observatori externi (membri ai unor ONG-uri, reprezentanţi ai C. J. E., C. N. E., Inspectoratul Şcolar Judeţean, MECTS etc.
  • În şcoală va fi organizat un spaţiu special amenajat pentru desfăşurarea alegerilor într-un mod democratic. Votul se realizează pe buletine de vot stampilate, care vor fi introduse într-o urna sigilată. Deschiderea urnei şi numărarea voturilor este realizată de Comisia de validare după încheierea procesului de votare
  • Votul va avea loc pe parcursul unei zile lucrătoar
  • Doar persoanele care au calitatea de elev au drept de vot.
  • Alegerea aparţine în exclusivitate elevilor. Cadrele didactice nu au drept de vot şi nu se pot împotrivi alegerii elevilor.
  • Se va vota numai pe baza carnetului sau adeverinţei / legitimaţiei de elev vizată la zi.
  • In cazul in care numărul de voturi este egal, se va relua procesul de vot
  • Comisia de validare va întocmi un proces-verbal la închiderea alegerilor.

Şedinţele CSE sunt conduse de către preşedinte iar în lipsa acestuia, de către vicepreşedinte. Aceştia pot fi asistaţi de către consilierul educativ, la iniţiativa CSE.

Şedinţa se suspendă dacă nu sunt prezenţi jumătate plus unu dintre membrii CSE

Dacă reprezentantul unei clase nu poate participa la o şedinţă, acesta este înlocuit de un alt coleg delegat de clasa respectivă.

Dacă locul unui membru al CSE devine vacant, se fac din nou alegeri în clasa din care acesta provine.

Pentru a păstra evidenţa activităţii CSE din şcoală se alcătuieşte Mapa Consiliului Şcolar al Elevilor. Aceasta conţine: 

  • Componenţa CSE
  • Regulamentul CSE
  • Agenda întâlnirilor
  • Procesele-verbale ale întâlnirilor
  • Alte documente ce reprezintă iniţiativele CSE (Rapoarte de activitate, fotografii, proiecte, etc.)

Întrunirile se desfăşoară în mod regulat, conform unui grafic afisat in unitatea de învăţământ.

CSE funcţionează pe baza unui Regulament propriu elaborat de CJE/CME şi adaptat la specificul şi nevoile şcolii, anexă la Regulamentul intern al unităţii de învăţământ .    CSE se poate întruni, la nevoie, în şedinţe extraordinare, şi în afara graficului.. Agenda întâlnirilor se realizează pe baza sugestiilor venite din partea elevilor, prin intermediul reprezentanţilor lor.

Şedinţele pot avea loc în pauze sau după orele de curs.

CSE îşi desfăşoară activitatea într-un spaţiu special amenajat în incinta instituţiei de învăţământ, care va pune la dispoziţia CSE logistica necesară desfăşurării activităţii acestuia.

  • Accesări: 378

SNAC

 

Ce reprezinta S.N.A.C.?

S.N.A.C.-Strategia Naţională de Acţiune Comunitară-este un program educaţional care uneşte liceele cu şcolile speciale/centre de plasament.

Scopul?

Cu scopul de a interacţiona, integra şi include persoanele cu cerinţe speciale.

Comisia S.N.A.C.

Coordonator:

prof. Zubaşcu Raluca - Anamaria

Echipa de implementare proiecte:

Prof.Ciupercă Silviana-director

Prof. Rusu Mariana

Prof. Tudorancea Anişoara

Prof. Varlan Oana

 Decizie numire coordonator SNAC

Plan acţiune SNAC 2024 - 2025

Elevi implicaţi în proiect: clasele 9 - 12

Proiect în desfăşurare: “De la copii, pentru copii”

 

SCOPUL PROIECTULUI

Scopul este sprijinirea şi promovarea integrării în comunitate a copiilor cu dizabilităţi printr-un proces de normalizare a vieţii acestora. Promovarea unui nou tip de comportament la nivelul comunităţii, care încurajează implicarea, voluntariatul şi spiritul de echipă.

 

OBIECTIVELE PROIECTULUI

 v  Dezvoltarea capacităţilor de comunicare, socializare şi ameliorare a comportamentului; 

v  Formarea atitudinii de acceptare a copiilor cu CES în comunitate;

 v  Cultivarea capacităţilor şi aptitudinilor pentru munca în echipă;

 v  Învăţarea, formarea şi dezvolatarea comportamentelor sociale şi adaptarea la viaţa cotidiană din comunitate;

 v  Implicarea elevilor şi a cadrelor didactice în activităţi concrete de voluntariat, care să pună în evidenţă creativitatea acestora;

 v  Educarea participării, implicării şi responsabilizării la nivelul comunităţii locale.

-parteneri: Şcoala Gimnazială Specială "C-tin Pufan" Galaţi

 

 

 

  • Accesări: 396

Pagina 2 din 5

Selectați limba dvs

Sondaje

Evaluaţi pagina
  • Votes: (0%)
  • Votes: (0%)
  • Votes: (0%)
Icon loading polling
Total Votes:
First Vote:
Last Vote: